Post vacant - îngrijitor copii

GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT SF MUCENIC MINA, MUNICIPIUL PLOIEŞTI organizează concurs pentru ocuparea unui post contractual vacant în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022, după cum urmează:

 

1.     DENUMIREA POSTULUI: SECRETAR

 

NUMĂRUL POSTURILOR: 0.5 post vacant

 

NIVELUL POSTULUI: de execuţie

 

COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Secretariat

 

DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 4 ore pe zi; 20 de ore pe săptămână

 

PERIOADA: nedeterminată

 

 

 

2.     DENUMIREA POSTULUI: INGRIJITOR COPII

 

NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant

 

NIVELUL POSTULUI: de execuţie

 

COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: ADMINISTRATIV

 

DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână

 

PERIOADA: nedeterminată

 

Condiţiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 15 la H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

 

Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/28.10.2022:

 

a)  are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;

 

b)  cunoaște limba română, scris și vorbit;

 

c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

 

d)  are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

 

e)   îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

 

f)   nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;

 

g)  nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

-      nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

 

Condiții specifice de ocupare a postului de secretar:

 

-Studii superioare absolvite cu diploma de licență în ecomice, administrație publică, drept.

 

-          Vechime în muncă: minim 7 ani

 

-          Vechime în specialitatea studiilor: minim 5 ani

 

-          Abilități de relaționare – comunicare cu întreg personalul;

 

 

-          Capacitate de decizie rapidă și eficientă;

 

-          Cunoștințe de operare pe PC: Excel, Word, baze de date, Internet etc;

 

-          Cunoștințe de utilizare a softurilor adecvate activității din învățământ: EDUSAL, REVISAL, SIIIR.

 

Condiții specifice de ocupare a postului de ingrijitor copii:

-        Nivelul studiilor  - studii medii

-        Vechime: minim 2 ani în munca

 

Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:

 

a)    formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;

 

b)  copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

 

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

 

d)  copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;

 

e)  copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

 

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

 

 

g)                   adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

 

h)  certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

 

i) Curriculum Vitae, model comun european.

 

PROBE DE CONCURS PENTRU POST SECRETAR : -          PROBA SCRISA (2 ore)

- PROBA PRACTICA (2 ore)

- INTERVIU (10 min/candidat)

 

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE AL CONCURSULUI DE SECRETAR CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUȚIEI:

Nr.

Activităţi

Data și ora

crt.

 

 

 

1.

Publicarea anunțului

13.11.2023

 

 

 

 

 

2.

Depunerea dosarelor de participare la

concurs la adresa: Gradinita cu Prohram Prelungit Sf. Mucenic Mina, cu sediul în: localitatea Ploiesti,

Str. Slt. Erou Marian Moldoveanu Nr.14 judeţul Prahova

13.11-24.11.2023

De luni pana vineri

Intre orele

10-14

 

 

 

3.

Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs

27.11.2023 ora 8

 

 

4.

Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor

27.11.2023,

ora 13

 

 

 

5.

Depunerea contestaţiilor privind

27.11.2023

rezultatele selecţiei dosarelor

 

 

13.30-14.00

6.

Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor

 

27.11.2023

 

 

ora 16

7.

Susţinerea probei scrise

08.12.2023

Ora 10.00-12.00

 

8.

Afişarea rezultatului probei scrise

08.12.2023

Ora 15.00

 

 

9.

Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise

08.12.2023

15.30-16.00

 

 

 

10.

Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor

08.12.2023

Ora 18.00

 

 

 

11.

Susţinerea probei practice

11.12.2023

Ora 9,00-11,00

 

 

 

 

 

12.

Afişarea rezultatului probei practice

11.12.2023,

Ora 12.00

 

 

 

13.

Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei practice

11.12.2023

12.00-12.30

 

 

 

14.

Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor

11.12.2023

Ora 13.00

 

 

 

15.

Susţinerea interviului

11.12.2023

Ora 14,00

 

 

 

16.

Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului

11.12.2023,

Ora 15,00

 

 

 

17.

Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului

11.12.2023,

15.15-15.30

 

 

 

18.

Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor

11.12.2023,

Ora 16

 

 

 

19.

Afisarea rezultatului final al concursului

11.12.2023,

ora 16

 

 

 

 

 

Tematica de concurs pentru post SECRETAR:

 

1.        Organizarea și funcționarea sistemului de învățământ preuniversitar;

 

2.        Conducerea unităților de învățământ preuniversitar de stat;

 

3.        Funcțiile didactice și didactice auxiliare din învățământul preuniversitar;

 

4.        Contractul individual de muncă;

 

5.        Încadrarea personalului didactic, didactic auxiliar și nedidactic;

 

 

6.        Organizarea documentelor oficiale ale școlii;

 

7.        Arhivarea și circuitul documentelor într-o unitate de învățămănt;

 

8.          Întocmirea și gestionarea bazelor de date: Edusal, Revisal, SIIIR;

 

9.          Protecția informațiilor clasificate: definiții, informații cu caracter secret de serviciu;

 

10.      Cunoașterea legislației privind emiterea de decizii, adrese oficiale și a adeverințelor;

12.      Conduita personalului contractual din autoritățile și instituțiile publice;

 

 

13.      Protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date;

 

14.      Cunoștințe de utilizare a tehnologiei informației (Excel, Word, baze de date, internet, birotică etc).

 

 

 

Bibliografie pentru concurs pentru  post SECRETAR:

 

1.     Legea Educației Naționale nr. 1/2011 actualizată,

2.     Legea Educației Naționale nr. 198/2023 actualizată (Art.23, 30, 63-66, 69-70, 138-140)

 

3.     OME 4183/04.07.2022 privind Regulamentul de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar (ROFUIP);

 

4.     Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, cu modificările și completările ulterioare;

 

5.     Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;

 

6.     H.G. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice

7.     HG250/1992 actualizata – privind cocediile de odihna si alte concedii ale salariatilor din administratia publica, din regiile autonome cu specific deosebit si din unitatile bugetare

8.     O.u.g. 57/2015 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice in anul 2016, prorogarea unor termene, precum si unele masuri fiscal bugetare, cu modificarile ulterioare

9.     OUG 20 pentru modificarea OUG 57/2015 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice in anul 2016, prorogarea unor termene, precum si unele masuri fiscal bugetare, cu modificarile ulterioare

10.  Norme metodologice privind efectuarea concediului de odihnă pentru personalul didactic aprobate prin Ordinul 4050/12.07.2021;

 

 

11.  Criteriile de normare a personalului didactic auxiliar și nedidactic potrivit Notificării MEN

 

4499/1999;

 

12.  H.G. 905/19.12.2017 privind Registrul general de evidență salariaților

13.  Legea 263/2010 actiualizata – privind sistemul unitar de pensii

 

14.  Legea 16/1996 – Legea Arhivelor Naționale.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE AL CONCURSULUI DE INGRIJITOR COPII, CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUȚIEI:

 

Nr.

Activităţi

Data și ora

crt.

 

 

 

1.

Publicarea anunțului

 

 

13.11.2023

 

 

 

 

Depunerea dosarelor de participare la

concurs la adresa: Gradinita cu Prohram Prelungit Sf. Mucenic Mina, cu sediul în: localitatea Ploiesti,

Str. Slt. Erou Marian Moldoveanu Nr.14 judeţul Prahova

14.11-27.11.2023,

10.00-14.00

2.

 

 

3.

Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs

29.11.2023,

 ora 8.00

 

 

 

4.

Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor

29.11.2023,

Ora 13.00

 

 

 

5.

Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selectiei dosarelor

29.11.2023

13.30-14.00

 

 

 

6.

Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor

29.11.2023,

Ora 16.00

 

 

 

7.

Susţinerea probei scrise

06.12.2023

9.00-11.00

 

 

 

8.

Afişarea rezultatului probei scrise

06.12.2023,

Ora13.00

 

 

9.

Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise

06.12.2023,

Ora 13.00-13.30

 

 

 

10.

Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor

06.12.2023,

Ora 14.00

 

 

 

11.

Susţinerea interviului

07.12.2023,

Ora 12.30

 

 

 

12.

Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului

07.12.2023

Ora 14.30

 

 

 

13.

Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului

07.12.2023,

14.30-15.00

 

 

 

14.

Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor

07.12.2023,

ora 16,00

 

 

 

15.

Afişarea rezultatului final al concursului

07.12.2023,

Ora 16.00

 

 

 

 

         PROBE DE CONCURS PENTRU POST INGRIJITOR COPII : -  PROBA SCRISA (2 ore)

                                                                                                                   -  INTERVIU (10 min/candidat)

 

 

 

 

 

Tematica de concurs post INGRIJITOR COPII:

 

1.    Curatenia,dezinfectia si dezinsectia spatiilor;

2.    Pericole grave si iminente de accidentare;

3.    Spalarea si dezinfectia pielii;

4.    Obligatiile salariatului;

5.    Obiective specifice ale activitatii de munca ;

6.    Relatii cu colegii, copiii, parintii si conducerea unitatii;

BIBLIOGRAFIE  CONCURS POST INGRIJITOARE COPII

                                          

 

1.     Proceduri privind instructajul personalului auxiliar din gradinite, Revista de Medicină Şcolară şi Universitară, Vol III, Nr. 4, octombrie 2016

2.     ORD. 119/2014 pentru aprobarea Normelor de igiena si sanatate publica privind mediul de viata al populatiei, Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 127 din 21 februarie 2014

·       CAPITOLUL VI - Norme de igiena pentru unitatile de folosinta publica

3.     Legea 53/2003 – Codul Muncii

·       CAPITOLUL II: Executarea contractului individual de muncă

4.     Legea 319 din 14 iulie 2006 a securitatii si sanatatii in munca, Publicata in Monitorul Oficial nr. 646 din 26 iulie 2006;

5.     ORDIN Nr. 1761 din 14 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare…

6.     Alte intrebari legate de modul de rezolvare a unor situatii neprevazute in care salariatul trebuie sa ia decizii.

 

 

            Informații suplimentare se pot obține la telefon: 0244 - 555604, la adresa de e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. și pe website: www.gradinitasfmina.ro, persoană de contact:                                    Ionescu Mariana, având funcția de Administrator de patrimoniu                       .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DIRECTOR,

 

PROF. STAN DANIELA ELENA

 

 

GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT “SF MUCENIC MINA”  PLOIESTI

      Anexa la contractul de munca _________________________________                                                                                   

 

                                                                                          SE APROBA,                                                 

                             

FIŞA POSTULUI

ÎNGRIJITOARE

 

 

UNITATEA DE ÎNVĂŢĂMÂNT: Grădiniţa cu Program Prelungit

 „ Sf Mucenic Mina”

DENUMIREA POSTULUI: INGRIJITOARE

POZIŢIA ÎN COR: 531101

COMPARTIMENTUL: NEDIDACTIC

NIVELUL POSTULUI:de execuţie

PREGĂTIREA PROFESIONALĂ: -studii generale/medii

                                                                   

NUMELE ŞI PRENUMELE: 

 

         1.RELAŢII DE MUNCĂ

 

-Ierarhice: este subordonat directorului şi administratorului de patrimoniu

-Colaborează: cu educatoarele şi cu întreg personalul de îngrijire 

 

          2.DIFICULTATEA OPERAŢIUNILOR SPECIFICE POSTULUI

 

  a).Complexitatea postului:

-îngrijirea copiilor;

 b).Necesitatea unor aptitudini deosebite:

-afectivitate faţă de copii;

-empatie ;

-capacitatea de organizare a muncii;

c).Condiţiile fizice ale muncii:

-activitatea  se desfăşoară la grupa, iar atunci când situaţia o cere acolo unde este nevoie de ea;

 

         3.RESPONSABILITATEA IMPLICATĂ DE POST

-asumarea responsabilităţii în îngrijirea copiilor şi asigurarea securităţii acestora;

-asumarea responsabilităţii în păstrarea şi întreţinerea curăţeniei, a materialelor şi a mijloacelor din dotare;

 

         4 SFERA DE RELAŢII

 

a).Gradul de solicitare din partea unităţii:

-respectarea Regulamentului de ordine interioară;

-participarea la instructajul de protecţia muncii, P.S.I.;

-participarea la instructaje de cunoaştere şi aplicare a normelor igienico-sanitare;

- efectuează controale medicale periodice.

b).Gradul de solicitare din partea părinţilor:

-manifestă solicitudine faţă de părinţii copiilor;

c).Gradul de implicare în executarea atribuţiilor de serviciu:

-utilizarea în mod eficient a resurselor (echipamente, materiale de curăţenie şi dezinfecţie, materiale didactice,etc.);

-răspunde cu promptitudine sarcinilor date de conducerea unităţii, iar când situația o impune (concedii medicale, situații de urgență, etc.) își desfășoară activitatea și pe alte sectoare

-aduce la cunoştinţa şefului de compartiment orice disfuncţionalităţi apărute în sectorul respectiv;

-posedă abilităţi de muncă în echipă

d).Comportamentul şi conduita:

-să aibă un comportament şi o conduită adecvată unei instituţii de învăţământ atât faţă de copii, cât şi faţă de colegi;

-să manifeste respect faţă de copilul preşcolar, care are nevoie de ocrotire , supraveghere, dragoste şi sensibilitate.

- are obligația să poarte echipament de lucru adegvat

- să nu consume băuturi alcoolice în timpul programului de lucru

- respectă cu strictețe normele de igienă, protecția muncii și P.S.I.

 

          5.PROGRAMUL DE LUCRU

 

                     1000 – 1400

 

         6. SARCINI DE SERVICIU

 

a)   GESTIONAREA BUNURILOR

 

1.    Preia sub inventar, de la administratorul de patrimoniu, bunurile din sălile de grupă, holuri, grup sanitar şi răspunde de păstrarea lor;

2.    Preia materialele de curăţenie săptămânal sau ori de câte ori este nevoie de ele;

 

 

 

 

 

 

b)   EFECTUAREA ACTIVITATILOR SPECIFICE POSTULUI

1.    activitatea la grupă

-        asigura aerisirea corespunzatoare a sălilor de clasă

-        îmbracă şi dezbracă copiii  la nevoie;

-        încalţă şi descalţă copiii la nevoie;

-        supraveghează copiii în lipsa educatoarei şi răspunde de securitatea acestora;

-        ajută educatoarele la pregătirea şi distribuirea materialului didactic;

-        însoţeşte copiii la toaletă, în excursii, plimbări sau în alte ocazii, atunci când situația o impune

-        răspunde de bunurile personale ale copiilor;

-        sprijina educatoarea in unele activitati didactice (pictura, lucru cu plastilina, etc.)

 

2.    activitatea de intreținere si curățenie

-        aspirarea prafului;

-        ștergerea prafului de pe mobilier, flori, calorifere, pervazuri, etc;

-        măturarea spaţiilor care nu se aspiră (holuri,vestiare,etc);

-        spălat geamuri, uşi, mobilier, faianţă, duşumele, gresie;

-        dezinfecţia grupurilor sanitare zilnic(W.C.-uri,chiuvete,faianţă, gresie);

-        dezinfecţia jucăriilor şi a mobilierului (săptămânal);

-        îngrijeşte florile din sălile de grupă, holuri şi din curte;

-        asigură curăţenia aparatelor de joacă, din spaţiile de joacă din curtea grădiniţei;

-        execută mici lucrări de reparaţii (vopsit mobilier, văruit);

 

 

c)   CONSERVAREA BUNURILOR:

 

-        Controlează zilnic uşile, geamurile, mobilierul, robinetele, W.C.-le şi semnalează defecţiunile constatate directorului, administratorului de patrimoniu, muncitorului de întreţinere sau responsabilelor cu igiena şi curăţenia;

 

          În funcţie de nevoile specifice unităţii, salariatul se obligă să îndeplinească şi alte sarcini repartizate de conducerea unităţii, în condiţiile legii.

          Este interzisă părăsirea locului de muncă fără aprobarea conducerii sau a administratorului de patrimoniu.

          Neîndeplinirea sau îndeplinirea necorespunzătoare a sarcinilor de serviciu, stabilite prin prezenta Fişă a postului, atrage după sine sancţionarea legală.

 

 

Sunt de acord si imi asum atributiile, competentele si responsabilitatile enumerate in prezenta fisa de post.

 Am primit un exemplar, azi____________

Nume si Prenume:

 Semnătura:

 

DIRECTOR,

 

                                       

Related Articles

Informații

GPP SMM

Gradinița cu Program Prelungit Sfântul Mucenic Mina Ploiești

Adresa: Str. Erou Marian Moldoveanu nr.14, Ploiesti, Prahova, Cod poștal 100201

Contact Map

Bine ați venit pe site-ul nostru!
Bine ați venit pe site-ul nostru!

Vă mulțumim pentru vizită și vă informăm că acest site web poate stoca sau prelua informații din browserul dvs., mai ales sub formă de cookie-uri. Aceste informații ar putea fi despre dvs., preferințele dvs. sau despre dispozitivul dvs. și sunt folosite pentru a face ca site-ul să funcționeze așa cum vă așteptați. Prin apăsarea butonului “ACCEPT”, sau prin completarea procesului de înregistrare, dvs. confirmați că ați citit, înțeles și sunteți de acord să vă supuneți acestor termeni și consimțiți colectarea, folosirea și stocarea așa cum se precizează în politica privind confidențialitatea și fișierele cookie de pe gradinitasfantulmina.ro. Puteți alege să nu vizitați site-ul dacă considerați că vizita reprezintă un risc pentru dvs.